Vi er en klubb som har eksistert siden 1971 og har i dag ca. 70 medlemmer.

De siste årene har vi jobbet spesielt for å rekruttere flere spillere i alderen 6-19 år og vi har nå en relativt stabil masse i denne aldersgruppen. Vi har hatt fokus på å få flere jenter til klubben og dette jobber vi hele tiden med.

I tillegg har klubben tilbud til funksjonshemmede. For mer informasjon rundt dette, kontakt trener@askerbadminton.org .

De voksne er selvsagt også velkommen i vår klubb og vi har ca. 40 mosjonister på alle nivåer, fra nybegynnere til viderekommende. Kom innom på en av våre treningskvelder, så kan du se hvordan det er å spille badminton hos oss. Det er en glimrende bedriftsidrett, så ta med venner og kollegaer for å prøvespille hos oss.

En kort oversikt over hva klubben kan tilby deg som medlem. Her finner du bla. informasjon om hva det koster å være medlem og hva du kan være med på.

Hva du kan delta på i Asker Badmintonklubb som juniormedlem:

· Som juniormedlem blir du med på treninger med kvalifiserte trenere.

· Du kan delta på våre klubbturneringer hvor kun medlemmene i klubben deltar.

· Du kan være med på treningssamlinger som arrangeres av klubben.

· Etter et halvt år, kan du delta på turneringer for nybegynnere.

· Du kan delta i single, double og mix-double.

· Blir du riktig ivrig og god, kan du bli tatt ut til å bli med på kretstreninger.

Kontingent og treningsavgift bestemmes på årsmøtet i februar/mars og er for tiden: Kr 900,- pr halvår.

Hva du kan delta på i Asker Badmintonklubb som seniormedlem:

· Som seniormedlem kan du velge å trene på mosjonist nivå med likesinnede eller du kan velge å ta del i treningene som blir ledet av kvalifiserte trenere. Vi har seniormedlemmer på alle nivåer.

· Du kan delta på våre klubbturneringer hvor kun medlemmene i klubben deltar.

· Du kan delta på turneringer i single, double og mix-double. Kontingenten må betales selv.

For mer informasjon, send oss e-post til post@askerbadminton.org .
Kontingent og treningsavgift bestemmes på årsmøtet i februar/mars og er for tiden: Kr 1600,- pr halvår.

Asker Badmintonklubb
Postboks 148, 1371 Asker